Telefon: 0224 716 17 11
Faks: 0224 716 16 40
E-Posta: ibrahim.ay@bursa.bel.tr
Adres: Zafer Mah. Ankara yolu Caddesi. No: 1 A Blok Kat:1 16080 Osmangazi/BURSA
İdari Bilgiler
Müdürlüğümüz 1 şube müdürü, 1 mali hizmetler uzmanı, 1 makine mühendisi, 1 fizikçi, 1 istatistikçi, 1 mimar, 1 elektronik mühendisi ve 4 ofis destek personeli ile toplam 11 kişi ile hizmet vermektedir.
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
• Kurumun misyon, vizyon ve ilkelerini belirlemek ve bu bilgileri paydaşlarla ve kamuoyuyla paylaşmak.
• Belediye stratejik planını hazırlamak, Encümen ve Meclise sunmak, BBB kurumsal Web sitesinde (https://www.bursa.bel.tr/) yayımlamak ve ilgili kurumlara göndermek.
• Stratejik plan hedef ve faaliyetlerinin sürdürülebilir kalkınma amaçları, ulusal kalkınma planları ve bölge planları ölçeğinde planlanmasını sağlamak.
• Stratejik planın uygulamasını izlemek ve sonuçları belirli periyotlarla paydaşlarla ve kamuoyu ile paylaşmak.
• Yıllık performans programını hazırlamak, Belediye Encümen ve Meclisine sunmak, BBB kurumsal Web sitesinde (https://www.bursa.bel.tr/) yayımlamak ve ilgili kurumlara göndermek.
• Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını koordine etmek, İdare Faaliyet Raporunu hazırlamak, Meclise sunmak, BBB kurumsal Web sitesinde (https://www.bursa.bel.tr/) yayımlamak ve kamuoyuyla paylaşmak.
• Stratejik Planlama Bilgi Sistemi yazılım modülünü yöneterek harcama birimlerinin kullanıcı erişimini sağlamak, gösterge değerlerini girilmesini sağlamak ve hazırlanan sistem raporlarını üst yönetimle paylaşmak.
• Belediyenin stratejik planı ve ihtiyaçları doğrultusunda Proje Yönetim Sisteminde birimlerin proje taleplerini toplamak, değerlendirmek, geliştirmek, yatırım ve faaliyet bilgilerinin güncelliğini sağlamak, koordinasyon gerektiren proje bilgilerini raporlamak ve üst yönetime sunmak.
• Belediye, bağlı kurum ve şirketlerin yürüttüğü yatırım ve faaliyetleri izlemek ve analiz raporlarını üst yönetime sunmak.
• Büyük ölçekli yatırım projelerinin bütçe ve performansını izlemek, proje sonuçlarını raporlamak ve takip etmek.
• Projelerin enerji, çevre, sağlık, ulaşım, sosyal ve ekonomik gibi etkilerini ilgili birimlerle birlikte değerlendirmek ve raporlamak.
• Kamu kurumları, üniversiteler ve STK’larla iş birliği çerçeve protokollerini hazırlamak, birim protokol taleplerinin onayını almak ve takibini sağlamak.
• Valilik makamında gerçekleşen yatırım koordinasyon toplantısı için üç ayda bir yatırım sunusu hazırlamak.
• Belediye birimleri ve bağlı kurumlara ilişkin bilgileri derleyerek kurumsal bilgi notları hazırlamak ve üst yönetime sunmak.
• Bazı kamu kurumlarından (Cumhurbaşkanlığı, Valilik, Bakanlıklar vb.) gelen taleplere ilişkin verileri toplamak ve sistem girişlerini sağlamak.
• Kurumdan istenen istatistiki bilgi taleplerini koordine ederek verileri toplamak, analiz etmek, raporlamak ve arşivlemek.
• Belirli periyotlarda vatandaşlara yönelik beklenti ve memnuniyet saha araştırmaları yapmak/yaptırmak ve analiz sonuçlarını üst yönetime sunmak.
• Gerekmesi halinde kurum çalışanı paydaşlara stratejik plan ve performans program hazırlama süreçlerine yönelik eğitim vermek.
• Müdürlüklerde ortak yürütülen faaliyetleri gerçekleştirmek.
İdari Bilgiler
Müdürlüğümüz 1 şube müdürü, 1 mali hizmetler uzmanı, 1 makine mühendisi, 1 fizikçi, 1 istatistikçi, 1 mimar, 1 elektronik mühendisi ve 4 ofis destek personeli ile toplam 11 kişi ile hizmet vermektedir.