Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü

Seçkin AYDIN
Şube Müdür Vekili

Telefon: 0224 716 1290

E-Posta: seckin.aydin@bursa.bel.tr

Adres: Zafer Mah. Ankara yolu Caddesi. No: 1 16080 Osmangazi/BURSA

Özgeçmiş

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü

Birimimiz; 10 Memur (1 Şube Müdürü), 3 Kadrolu İşçi, 13 Ofis BİNTED personeli,  244 Temizlik ve Çay Ocağı Hizmeti Personeli olmak üzere toplam 270 personel ile çalışmalarını yürütmektedir.

 

Sunulan Hizmetler:
1-  Belediye Başkanlığımıza ait bina ve tesislerin temizlik ile çay ocağı hizmetlerini yürütmek.
2-  Belediye Başkanlığımıza ait elektrikçisi olmayan birimlerin tüm elektrik arıza, bakım, onarım ve tesisat işlerini gerçekleştirmek.
3-  Belediye Başkanlığımıza ait tüm bina ve tesislerin klima, kazan ve brülörlerin bakım ve onarımını yapmak.
4- Belediye Başkanlığımıza ait elektrik, su, doğalgaz abone takiplerini yapmak, güncel abone listelerini tutmak, abonelerin tüketimlerine ait faturaları kontrol edip ödenmelerini sağlamak. Elektrik, su ve doğalgaz aboneliklerini yapmak, gerektiğinde tahliyelerini gerçekleştirmek.
5-  Belediye Başkanlığımıza ait bina, tesis, alt ve üst geçitlerdeki asansörlerin arıza, bakım ve onarım işlerini gerçekleştirmek.
6-  Paratoner, kesintisiz güç kaynağı, jeneratör ve meydan saatleri taleplerini karşılamak, bakım ve onarımını yapmak.
7-  Bursa’daki alt ve üst geçitler, 1 adet meydan ve 5 adet cami ile Belediye Başkanlığımıza ait spor tesislerinin elektrik tesisat, bakım ve onarımını yapmak.
8-  Diğer birimlere teknik bilgi ve iş gücü desteği sağlamak.
9-Kamu kurum ve kuruluşları ile Bursa ili sınırları içerisinde bulunan mahalle muhtarlıklarından gelen tente, plastik masa, sandalye, vb. taleplerini karşılamak.
 

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nün görev yetki ve sorumlulukları

MADDE 7- (1) Büyükşehir Belediyesine ait hizmet binaları ile protokol ve sözleşmeyle kullanımı yapılan binaların temizliğini yapar.
(2)    Büyükşehir Belediyesine ait elektrik aboneliklerinin yapılmasını sağlar, elektrik sağlayıcı tarafından düzenlenen elektrik faturalarını ödeme için Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na gönderir.
(3)    Elektrik görevlisi bulunmayan birimlerin elektrik bakım, onarım ve tesisat işlerini yapar.
(4)    Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı’na ait bina, tesis vb. yerlerdeki asansör, meydan saati, güç kaynağı, jeneratör ve paratonerlerin bakımlarını yapıp arızalarını giderir, iş ve işlemlerini takip eder. 
(5)    Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne ait elektrik aboneliklerinin bilgilerini güncel tutarak fatura tüketim bilgi vb. kontrollerini sağlar.
(6)    Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne ait elektrik aboneliklerinin yıllık tüketim hesaplarını yaparak ihtiyaç olan elektrik tüketim miktarının satın alınması için teknik şartnamelerini hazırlar ve Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı adına ihaleyi gerçekleştirerek ihtiyaç olan elektrik enerjisinin satın alınmasını sağlar.
(7)    Müdürlüğü ile ilgili hizmet alım işlerini takip eder, teknik şartnamelerin hazırlar, hak ediş dosyalarını kontrol eder, ödeme için Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığına sevkini gerçekleştirir ve hizmet alım işlerinin aksamadan yürütülmesini sağlar.
(8)    Hizmet alımı kapsamında görev yapan personellerin hizmet içi eğitimi almasını sağlar.
(9)    Büyükşehir Belediye Başkanlığına bağlı birimlerden gelen temizlik ve hizmet işleri taleplerini değerlendirir ve personel görevlendirmesi yapar.
(10)    Yapılan çalışmalarda ekibi motive eder, verilen önerileri değerlendirir, gerektiğinde çalışmalarına katılır, çalışma ortamını sürekli olarak geliştirme çabası içinde olur. Kendisine bağlı personelin çalışmalarını düzenler ve aralarında işbirliği kurar.
(11)    Biriminde yapılacak olan düzeltici önleyici faaliyetlerin gerçekleştirilmesini sağlar ve gerektiğinde diğer birim ve bölümlerdeki faaliyet grup çalışmalarına katılır, personelinin katılmasını sağlar.
(12)    Bağlı olduğu Daire Başkanı tarafından verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
(13)    Gerçekleştirme görevlisi olarak iş ve işlemleri yapar.
(14)    Müdürlüğüne ait Bütçeyi hazırlar.
(15)    Birim çalışmalarında kullanılan sarf malzeme ve demirbaşın amacına uygun olarak kullanılmasını sağlar.
(16)    Müdürlüğünde görevli personelin özlük işlerini yapar.
(17)    Kurumu ve Müdürlüğü ile ilgili gerekli resmi yazışmaları yapar.
(18)    Üst makamdan istenilen rapor, bilgi ve belgeleri hazırlar.
(19)    Müdürlüğünde görevli personelin iş dağılımını yapar, birbirleri ile uyum içinde çalışmasını sağlar, gerekli görülen hallerde hizmet içi eğitimine katılmasını sağlar.
(20)    İSO, Stratejik plan ve kalite çalışmalarına geliştirme ve hazırlama hususunda katkı çalışmaları yapar. Birimine ait raporları, belge ve bilgileri hazırlar. Üst makamlar tarafından düzenlenen toplantılara iştirak eder ve alınan talimatların uygulanmasını sağlar.
(21)    Kuruma Daire Başkanlığı adına veya görev alanına ait şikayet, öneri, talep (Ş.Ö.K)  konularını inceler ve cevap verilmek üzere Daire Başkanlığına sunar.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü

Birimimiz; 10 Memur (1 Şube Müdürü), 3 Kadrolu İşçi, 13 Ofis BİNTED personeli,  244 Temizlik ve Çay Ocağı Hizmeti Personeli olmak üzere toplam 270 personel ile çalışmalarını yürütmektedir.

 

HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
Mahalle meydanlarına meydan saati takılması, oluşacak arızalarda bakım ve onarımlarının yapılması

1) Mahalle Muhtarlığı Talepleri

2) Mahalle Muhtarlıklarından Gelen Dilekçeler

3) Ş.Ö.K İle Yapılan Başvurular

10 Gün
Meydan, alt ve üsgeçit, bat-çıkların aydınlatma sistemlerinin bakım ve onarımlarının yapılması.

1) Mahalle Muhtarlığı Talepleri

2) Mahalle Muhtarlıklarından Gelen Dilekçeler

3) Ş.Ö.K İle Yapılan Başvurular

1 Gün
Alt ve üst geçitlerde bulunan asansör ve yürüyen merdivenlerin bakım ve onarımlarının yapılması.

1) Mahalle Muhtarlığı Talepleri

2) Mahalle Muhtarlıklarından Gelen Dilekçeler

3) Ş.Ö.K İle Yapılan Başvurular

1 Gün
Belediye tesislerinde, sorumluluğumuzdaki elektrik arızalarının giderilmesi

1) Bilgi verilmesi (Telefon ,Dilekçe, ŞÖK)

1 Gün
Camilere tente verilmesi

1) Muhtarlığın veya derneğin dilekçe ile başvurması

10 Gün
Masa sandalye verilmesi

1) Muhtarlığın veya derneğin dilekçe ile başvurması

10 Gün