Haberler

BUKART’TA ‘ONLİNE’ İLETİŞİM DÖNEMİ

Font Boyutu

8 KASIM 2010

BASIN BÜLTENİ

BUKART’TA ‘ONLİNE’ İLETİŞİM DÖNEMİ
- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN TOPLU TAŞIMA HİZMETLERİYLE İLGİLİ BİRİMLERİ ARASINDA SAĞLANAN ENTEGRASYONLA ÜCRETSİZ VE İNDİRİMLİ BUKARTLARIN VİZE İŞLEMLERİNDE HEM YOĞUNLUK ORTADAN KALKIYOR HEM DE KAĞIT İSRAFININ ÖNÜNE GEÇİLEREK EKONOMİYE KATKI SAĞLANIYOR.

BURSA – Bursa Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde toplu taşıma araçlarında kullanılan ücretsiz ve indirimli Bu-kartların onay işlemlerini yapan Toplu Taşıma Şube Müdürlüğü ile kartları veren Burulaş Bilet Sistemleri Müdürlüğü arasında sağlanan entegrasyonla, vize işlemlerine büyük kolaylık getirildi. Bu sayede hem vize işlemlerinde yoğunluk ortadan kalkıyor hem de kağıt israfı önlenerek ekonomiye katkı sağlanıyor.

Toplu Taşıma Şube Müdürlüğü Bilgi İşlem Müdürlüğü ile Burulaş Bilet Sistemleri Müdürlüğü’nün bir araya gelerek bu yılın ilk yarısında hazırladığı program ile müdürlükler arasına ‘online’ iletişim sağlandı. Program kapsamında 7 merkez ilçedeki İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine yazı yazılarak mevcut okullardaki öğretmen ve öğrenci listeleri CD ortamında istendi. Bu sayede yaklaşık 180 bin adet A-4 kağıdın kullanılmasının önüne geçilirken, vize işlemlerini yürüten ofislerdeki yoğunluk da en aza indirilmiş oldu. CD ortamında listelerini Toplu Taşıma Şube Müdürlüğü’ne teslim eden okulların kayıtları anında Bilet Sistemleri Müdürlüğü’ne aktarılarak, Bu-kartlar çıkarılma konumuna hazır hale getirildi. ‘Bu-kart Sorgulama Sistemi’ sayesinde, kişilerin evrak getirmeden Bu-kartlarının çıkarılması ve vize işlemlerinin yapılması sağlandı.

Bu arada kişiselleştirilmiş Bu-kartlarını kaybeden vatandaşların kartlarının Toplu Taşıma Şube Müdürlüğü’ne teslim edilmesi halinde kullanıcılara SMS atılarak, kartları hakkında bilgi veriliyor. Yine vize süresi dolan kullanıcılar da SMS yoluyla bilgilendiriliyor. Vatandaşların dilek, temenni ve şikayetlerini iletmeleri için sabah 06.45 gece 24.00 saatlerinde arasında aradıkları 0224-2300030 ve 0530-5011010 numaralı telefonlarla yapılan görüşmeler kayıt altına alınıyor. Ulaşım hatlarına yapılan 508 talep ve bin 986 adet farklı konulardaki şikayetler de kayıt altına alınarak çözüm konusunda gerekli işlemlerin yapılması sağlandı.

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
 

Tarih: 08.11.2010 | Okunma sayısı:25542

Haber Foto Galeri
Tüm ekleri indir