Haberler

Binted ve Besaş personeline müşteri memnuniyeti eğitimi

Font Boyutu

22 ŞUBAT 2014

BASIN BÜLTENİ

Binted ve Besaş personeline müşteri memnuniyeti eğitimi
- Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden olan Binted ve Besaş şirketlerine bağlı yaklaşık 30 personel, ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ve Şikayet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi’ konularında bilgilendirildi.

BURSA – Büyükşehir Belediyesi’nin iştiraklerinden olan Binted ve Besaş, vatandaşlardan gelen isteklerin en üst düzeyde karşılanabilmesi amacıyla çalışanlarına yönelik ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ve Şikayet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi’ düzenledi.

Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden olan Bursa İnsan Kaynakları Taahhüt, Eğitim, Danışmanlık Hizmetleri, İmar İnşaat ve Tic.Ltd. Şti. (Binted) ile Bursa Ekmek ve Besin Sanayi Aş (Besaş) şirketlerine bağlı yaklaşık 30 personel, Erhan Özbey tarafından TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ve Şikayet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi’ konularında bilgilendirildi. Eğitim, Atatürk Kongre Kültür Merkezi (Merinos AKKM) Doğu Salonu’nda iki gün boyunca yapıldı. Geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmanın günümüzde yeterli olmadığını söyleyen Özbey, “ISO 10002, müşteri şikayetiyle karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir. Kuruluşlara, müşteriyle yaşanan bir olay sonrasında rehberlik eder. Müşteriyle yaşanan sıkıntıların en adil şekilde ele alınmasını sağlar. Şikayetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar” dedi.
Vatandaşların memnuniyetinin artırılması için yapılması gerekenlerin anlatıldığı eğitimlerin sonunda başarılı olan personel, ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ve Şikayet Yönetim Sistemi’ sertifikası almaya hak kazandı.

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Tarih: 22.02.2014 | Okunma sayısı:2433

Haber Foto Galeri
Tüm ekleri indir