Haberler

444 99 16 İLE TOPLU ULAŞIM ELİNİZİN ALTINDA

Font Boyutu

 8 OCAK 2013

BASIN BÜLTENİ

444 99 16 İLE TOPLU ULAŞIM ELİNİZİN ALTINDA
ÇAĞRI MERKEZİ İLE OTOBÜSÜNÜZ BİR TELEFON KADAR YAKIN
- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN ULAŞIM ŞİRKETİ BURULAŞ’IN, VATANDAŞIN TOPLU TAŞIMA İLE İLGİLİ BİLGİ ALMA VE ŞİKAYETLERİNİ RAHATLIKLA ULAŞTIRABİLMESİ AMACIYLA HİZMETE AÇTIĞI AVRUPA STANDARTLARINDAKİ ÇAĞRI MERKEZİ SAYESİNDE VATANDAŞLAR BİR TELEFONLA EN YAKIN OTOBÜS DURAĞI, OTOBÜSÜN NE ZAMAN GELECEĞİ VE HANGİ GÜZERGAHLARI TAKİP EDECEĞİ GİBİ BİLGİLERE ANINDA ULAŞABİLECEK.
- BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI RECEP ALTEPE, HİZMET KALİTESİNİN ÜST DÜZEYE ÇIKILMASI İÇİN TEKNOLOJİK İMKANLARI EN VERİMLİ ŞEKİLDE KULLANDIKLARINI BELİRTEREK, SİSTEMİN İNTERNET VE CEP TELEFONU UYGULAMASININ DA YAKIN ZAMANDA HİZMETE GİRECEĞİNİ SÖYLEDİ.

BURSA - Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin ulaşım şirketi Burulaş’ın, vatandaşın toplu taşıma ile ilgili bilgi alma ve şikayetlerini rahatlıkla ulaştırabilmesi amacıyla hizmete açtığı Avrupa standartlarındaki çağrı merkezi sayesinde vatandaşlar bir telefonla en yakın otobüs durağı, otobüsün ne zaman geleceği ve hangi güzergahları takip edeceği gibi bilgilere anında ulaşabilecek.

Bursa’da büyükşehir sınırları içinde günde yaklaşık 700 bin kişi ulaşımını otobüs, tramvay ve Bursaray gibi toplu taşıma araçları ile gerçekleştirirken, Büyükşehir Belediyesi de toplu taşıma hizmetlerindeki kaliteyi yükseltmek amacıyla teknolojik yatırımlara hız verdi. Toplu taşıma, araç tip ve sayıları ile saat tarifelerinin belirlenmesi, toplu taşıma hizmetlerinin tanıtımı, bilgilendirilmesi ve geliştirilmesi hizmetlerini Büyükşehir Belediyesi’nden devralan Burulaş, toplu taşıma hizmetlerinin daha sağlıklı ve konforlu bir şekilde verilmesi amacıyla teknolojik altyapıyı gün geçtikçe yeniliyor. Buruluş bünyesinde kurulan Avrupa standartlarındaki çağrı merkezinde günün 24 saati trafiğe çıkan toplu taşıma araçları anlık olarak izlenirken, merkezde görevli 10 personel ise vatandaştan gelen bilgi talebi ve şikayetleri anında değerlendiriyor. Çağrı merkezinin 444 99 16 numaralı hattını arayan vatandaşlar, bulundukları noktaya en yakın otobüs durağını, otobüsün ne zaman geleceğini, gitmek istediği noktaya hangi otobüsle ulaşabileceği gibi soruların yanıtlarına anında ulaşabiliyorlar.

Çağrı merkezini gezen Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Burulaş Genel Müdürü Levent Fidansoy’dan sistemin işleyişi hakkında bilgiler aldı. Bursalılara en güzel hizmeti vermeyi ilke edindiklerini hatırlatan Başkan Altepe, bu doğrultuda hizmet birimlerindeki teknolojik altyapıyı da her geçen gün yenilediklerini kaydetti. Burulaş bünyesinde kurulan çağrı merkezinde 10 personelin 24 saat boyunca kesintisiz görev yaptığını dile getiren Başkan Altepe, “Toplu ulaşım hizmeti veren tüm araçlarımız bu merkezde izleniyor. Hangi araç hangi güzergahta kaç kilometre hızla gidiyor biliniyor. 444 99 16 numaralı hattan çağrı merkezimize ulaşan vatandaşımız bulunduğu yere en yakın durak, gideceği yere hangi otobüsün gideceği, otobüsün hangi saatte hangi durağa geleceği gibi bilgilere kolaylıkla ulaşabilecekler. Şuanda çağrı merkezine gelen aramaların 3’te 2’si bilgi edinme, 3’te 1’i ise şikayet amaçlı. Halkımızın tüm talep ve şikayetleri büyük bir titizlikle takip ediliyor. Şuanda telefon aracılığıyla ulaşılabilen bu sistemin cep telefonu ve internet uygulamaları da kısa zaman sonra devreye alınacak. Verilerin yüzde 40’ının yüklenmesi tamamlandı. Bu sistem bittiğinde vatandaşlarımız bilgisayarlarından ya da cep telefonlarından girerek, seyir halindeki otobüslerin bulundukları noktaları da görebilecekler” diye konuştu.
Vatandaşlar, çağrı merkezine 444 99 16 numaralı telefondan ya da ulasım@burulas.com.tr adresinden ulaşabilecekler.

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Tarih: 08.01.2013 | Okunma sayısı:37844

Haber Foto Galeri
Tüm ekleri indir
Video indir
Video Embed Paylaşım Kodu