Anasayfa   /    Geri   /    Site İçi Arama   /    Site Haritası  /    English  

Anasayfa > Haberler

BUSKİ’nin hızır acil servisi

 18 MAYIS 2017

BASIN BÜLTENİ

BUSKİ’NİN HIZIR ACİL SERVİSİ
- SUYU KESİLENİN, EVİNİ SU BASANIN, GİDERİ TIKANANIN İLK MÜRACAAT NOKTASI “ALO 185 BUSKİ ÇAĞRI MERKEZİ” BUSKİ’NİN HIZIR ACİL SERVİSİ GİBİ ÇALIŞIYOR.
- ÇAĞRI MERKEZİNİN HAFTANIN 7 GÜNÜ 24 SAAT BOYUNCA KESİNTİSİZ HİZMET VERDİĞİNİ BELİRTEN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ GENEL MÜDÜRÜ İSMAİL HAKKI ÇETİNAVCI, ÇAĞRI MERKEZİNİ, TÜRKİYE’NİN SAYILI ÇAĞRI MERKEZLERİNDEN BİRİ HALİNE GETİRMEYİ HEDEFLEDİKLERİNİ VURGULADI.

BURSA – Gerçekleştirdiği büyük altyapı yatırımlarıyla, su ve kanalizasyon idareleri arasında Türkiye’nin öncü kurumlarından olan Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, abone memnuniyetini sağlamaya yönelik geliştirdiği çözüm odaklı hizmet anlayışıyla da örnek gösteriliyor.

BUSKİ’nin üstün hizmet anlayışının en somut örnekleri arasında yer alan “ALO 185 BUSKİ Çağrı Merkezi”, BUSKİ’nin hızır acil servisi gibi çalışıyor. Haftanın 7 günü 24 saat boyunca kesintisiz hizmet veren “ALO 185 BUSKİ Çağrı Merkezi”, suyu kesilenin, evini su basanın, gideri tıkananın ilk müracaat noktası olma gibi işleve de sahip bulunuyor. “ALO 185 BUSKİ Çağrı Merkezi”nin Yıldırım ilçesi 152 Evler Mahallesi’ndeki hizmet binasına ziyarette bulunan BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı, çağrı merkezini, Türkiye’nin sayılı çağrı merkezlerinden biri haline getirmeyi hedeflediklerini söyledi.

Arıza şikayetleri için çağrı merkezinin 7 gün 24 saat boyunca kesintisiz hizmet verdiğini ifade eden Çetinavcı, “Çağrı merkezimize vatandaşlarımızdan gelen arıza ve şikayetler, ekiplerimize anında bildirilmektedir. Günde ortalama 1500 ila 2000 arasında değişen sayıdaki arıza bildirimi, acil çağrı ve şikayet telefonunun ulaştığı çağrı merkezimizde gelişmiş teknolojik alet ve ekipmanla donatılan 42 çalışanımız, vardiyalı hizmet vermektedir. Vatandaşlarımızdan gelen telefonlara, BUSKİ’nin kurum imajına yakışan saygın bir üslupla yanıt veren çalışanlarımız, sorunların çözümünde etkin rol oynamaktadır. Yoğun bir tempo ve stres katsayısı yüksek ortamda görev yapan çağrı merkezi çalışanlarımız, büyük bir övgüyü de hak etmektedirler. Vatandaş her zaman haklıdır ve kurum aidiyeti anlayışı çerçevesinde hizmet vermek, olası bazı kişisel gerilim ve bunalımların önüne geçilmesinde en etkin yöntemi oluşturmaktadır. Bu kapsamda önümüzdeki süreçte, çağrı merkezi çalışanlarımızın moral motivasyonlarına katkı oluşturucu mahiyetteki kurum içi eğitimlere ağırlık vereceğiz.” diye konuştu.

185 numaralı telefonun ücretsiz olduğunu hatırlatan Çetinavcı, “ALO 185 BUSKİ Çağrı Merkezi”nin işlevini yakın zamanda daha da genişlettiklerini belirterek, buna göre vatandaşların abonelikle ilgili işlemlerini, “ALO 185” aracılığıyla ya da 185@buski.gov.tr elektronik posta adresi üzerinden gerçekleştirebildiklerini de sözlerine ekledi.

BURSA BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI
BASIN VE HALKLA İLIŞKILER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ


23924_HIZIR_201705181211.doc
Tüm Ekleri İndir

Haber Yayın Tarihi: 18 Mayıs 2017 Saat 12:10

Okunma Sayısı: 391

   
< Önceki HaberSonraki Haber >

Diğer Haberler

Bursa Büyükşehir Belediyesi Haber Arşivi

 Sosyal Medya
 E-Bülten Üyeliği
Bursa Mobil Eğitim Projesi
hal fiyatları
yayınlarımız
merinos akkm
Anasayfa  /    Geri   /   Site İçi Arama   /   Site Haritası   /    İletişim  /   Sık Kullanılanlara Ekle      

Bursa Büyükşehir Belediyesi Zafer Mah. Ankara yolu Caddesi. No: 1 P.K.16270 Osmangazi/BURSA
Tel : 444 16 00
E-Posta: alo153@bursa.bel.tr
Bursa Büyükşehir Belediyesi Basın Halkla İlişkiler Şb.Md. © 2010 Tüm Hakları Saklıdır.
www.bursa.bel.tr Haber Ajanslarının resmi abonesidir.
Site Kullanım Şartları